Presentación

A Asociación de Joyería, Relojería y Platería de la Provincia de Pontevedra, nace ante a necesidade de crear unha asociación sin ánimo de lucro, que vele polos intereses de xoieiros, reloxeiros e prateiros.

Dende anos atrás, estudos de consumo destacan que o consumidor compra xoias, pratería e reloxería en diversos momentos do ano, sendo habitual que estes obxectos sirvan para agasallar. Por iso os establecementos asociados en vista das necesidades existentes no mercado, decidimos tomar a iniciativa de constituirse nunha asociación.

Entre as nosas finalidades está:

• a representación, defensa e promoción dos intereses económicos, sociais, profesionais e culturais dos afiliados
  • programar as accións necesarias para conseguir melloras sociais e económicas dos afiliados
  • organizar unha constante tarefa formativa e de promoción cultural dos seus afiliados